Τα 3 κλειδιά για όμορφο υγιές δέρμα

Ποιος δε θέλει λαμπερό, ζεστό, νεανικό δέρμα; Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να το αποκτήσετε, αν φροντίσετε να ενσωματώσετε αυτά τα τρία απαραίτητα πράγματα στη δίαιτά σας: διατροφή, άσκηση και καλά προϊόντα περιποίησης δέρματος. Ας αρχίσουμε δουλεύοντας από μέσα προς τα έξω.

 Διατροφή

Οι τροφές που προσλαμβάνετε παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην ποιότητα του δέρματος. Αν τρώτε πολλά «junk food» και λιπαρά fast food, τότε το πιο πιθανό είναι το δέρμα σας ν’αντικατοπτρίζει τις διατροφικές σας συνήθειες. Τα λιπαρά φαγητά κάνουν το δέρμα λιπαρό και τα «junk food» που είναι γεμάτα συντηρητικά και τ’άλλα «junk» το κάνουν να γερνά νωρίτερα.

Οι τροφές που είναι ασφαλείς για το δέρμα εφοδιάζουν με τα κατάλληλα θρεπτικά στοιχεία τον οργανισμό σας, έτσι ώστε μπορείτε να έχετε υγιές δέρμα. Ψάρια, όπως ο σολομός κι ο μπακαλιάρος περιέχουν Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που ενυδατώνουν το δέρμα και καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες κι άλλες τοξίνες που προκαλούν πρόωρη γήρανση.

Το πράσινο τσάι περιέχει αντιοξειδωτικά και βιταμίνες C, D και K.

Τα μούρα γίνονται η νέα δημοφιλής τροφή, καθώς προσφέρουν πολλά οφέλη για πολλές περιοχές του σώματος. Τα βατόμουρα, τα σμέουρα, οι φράουλες και τα βακκίνια περιέχουν όλα αντιοξειδωτικά, όπως επίσης και φυτικές ίνες και βιταμίνες.

Να ευχαριστείτε τους γονείς σας που σας έκαναν να τρώτε το μπρόκολό σας όταν ήσασταν παιδιά! Αυτό το λαχανικό έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες Α, C, Κ και περιέχει ασβέστιο και φυτικές ίνες. Είναι ιδιαίτερα καλό για όσους έχουν προβλήματα με το δέρμα, καθώς η βιταμίνη Α μειώνει τη λιπαρότητά του, η βιταμίνη Κ βοηθά ενάντια στους μώλωπες και τις κηλίδες, και η βιταμίνη C καταπολεμά τα σημάδια γήρανσης αφού είναι αντιοξειδωτική.

Άσκηση

Δε χρειάζεται να κάνετε μια ώρα σκληρής γυμναστικής για ν’αποκτήσετε ωραίο δέρμα, αλλά η άσκηση σίγουρα θα σας βοηθήσει. Όταν το σώμα κινείται, το κυκλοφορικό λειτουργεί καλύτερα. Η καλή λειτουργία του κυκλοφορικού συστήματος είναι σημαντική, καθώς το αίμα μεταφέρει τις θρεπτικές ουσίες που προσλαμβάνουμε απ΄τις τροφές στις διάφορες περιοχές του σώματός μας συμπεριλαμβανομένου και του δέρματος.

Περπατήστε 30 λεπτά καθημερινά, κάντε ποδήλατο ή ακόμα και τις οικιακές εργασίες, όπως το ξεσκόνισμα και το σκούπισμα, είναι μερικοί εύκολοι τρόποι για να ενσωματώσετε την άσκηση στη ζωή σας.

Η κύρια περιποίηση του δέρματος

Σίγουρα δεν μπορείτε να πιστέψετε πόσες γυναίκες δεν περιποιούνται τακτικά το δέρμα τους! Το δέρμα θα πρέπει να καθαρίζεται μ’ένα κατάλληλο καθαριστικό προϊόν που ταιριάζει στον τύπο του. Ένα τονωτικό πρέπει να χρησιμοποιείται όπως μια καλή ενυδατική κρέμα.

Στην αγορά κυκλοφορούν πολλά διαφορετικά προϊόντα, επομένως χρησιμοποιήστε εκείνο που είναι κατάλληλο για τον τύπο του δέρματός σας πριν αγοράσετε οποιοδήποτε προϊόν περιποίησης δέρματος και ξεκινήστε από εκεί. Οι διαφορετικοί τύποι δέρματος απαιτούν διαφορετική περιποίηση. Το δέρμα ενός εφήβου σε καμία περίπτωση δεν είναι ίδιο με το δέρμα μιας 75χρονης γυναίκας, επομένως καλό είναι να επιλέξετε προϊόντα που ταιριάζουν στις ανάγκες σας.

Rate this item
(0 votes)