Τα τρία απαιτούμενα για όμορφη, υγιή επιδερμίδα

Ποια από εμάς δε θέλει λαμπερή, νεανική επιδερμίδα; Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να την αποκτήσετε αν εντάξετε στον τρόπο ζωής σας τα τρία ακόλουθα προαπαιτούμενα: σωστή διατροφή, άσκηση και ποιοτικά προϊόντα φροντίδας του δέρματος. Ας ξεκινήσουμε την προσπάθειά μας από μέσα προς τα έξω:

  Η Διατροφή σας

Το τι τρώτε επηρεάζει σημαντικά την ποιότητα του δέρματός σας. Αν τρέφεστε διαρκώς ανθυγιεινά το πιθανότερο είναι αυτό να έχει αρνητικές επιπτώσεις για την επιδερμίδα σας. Τα λιπαρά φαγητά που ενδέχεται να καταναλώνετε κάνουν και το δέρμα λιπαρό, ενώ το πρόχειρο, ανθυγιεινό φαγητό περιέχει συντηρητικά και άλλες βλαβερές ουσίες που γερνάνε την επιδερμίδα.

 Τα τρόφιμα αντίθετα που είναι ωφέλιμα για την επιδερμίδα σας εφοδιάζουν το σώμα σας με όλες τις απαραίτητες θρεπτικές ουσίες ώστε να διατηρείτε το δέρμα σας υγιές. Τα ψάρια όπως ο σολομός και η μουρούνα είναι γεμάτα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα τα οποία ενυδατώνουν το δέρμα και καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες και άλλες τοξίνες που διαφορετικά θα οδηγούσαν σε πρόωρη γήρανση.

Το πράσινο τσάι είναι επίσης γεμάτο αντιοξειδωτικά και πλούσιο σε βιταμίνες C, D και K.

Τα μούρα θεωρούνται η νέα σούπερ τροφή καθώς ωφελούν διάφορα σημεία του σώματός μας. Τα βατόμουρα και οι φράουλες είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες και βιταμίνες.

Να ευχαριστείτε τους γονείς σας που σας έβαζαν να τρώτε μπρόκολο όταν ήσαστε μικρές! Αυτό το λαχανικό είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α, βιταμίνη C και βιταμίνη Κ, καθώς και γεμάτο ασβέστιο και φυτικές ίνες. Το μπρόκολο είναι ιδιαιτέρως ωφέλιμο για οποιαδήποτε με προβληματικό δέρμα, καθώς η βιταμίνη Α περιορίζει τη λιπαρότητα, η βιταμίνη Κ προλαμβάνει τις μελανιές και τα σπυράκια, και η βιταμίνη C απαλύνει τα σημάδια της γήρανσης, καθώς αποτελεί αντιοξειδωτικό.

Rate this item
(0 votes)