Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι

Αν έχετε διπλοσάγονο, το πιθανότερο είναι να θέλετε διακαώς να απαλλαγείτε από αυτό. Το πιο δύσκολο πράγμα σε ό, τι αφορά το διπλοσάγονο είναι ότι ακόμη κι οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να παρουσιάσουν τέτοιο.

Το να έχετε αυτό το πρόσθετο λίπος να κρέμεται κάτω απ’ το πηγούνι σας κάνει μεγάλη διαφορά στο πώς φαίνεστε – και συνήθως προς το χειρότερο. Αν χρησιμοποιούσατε διάφορες κρέμες σύσφιξης και έχετε αρχίσει να σκέφτεστε την χειρουργική αφαίρεσή του, είναι καιρός να διαβάσετε πώς μπορείτε να απαλλαγείτε από το διπλοσάγονο μέσω της φυσικής άσκησης.

Τι Είναι το Διπλοσάγονο;

Το διπλοσάγονο είναι πρόσθετο λίπος που ο οργανισμός μας επιλέγει να αποθηκεύσει ακριβώς γύρω απ’ το λαιμό μας. Αυτό το υποδόριο λίπος που αποθηκεύεται, στη συνέχεια κρέμεται και δημιουργεί μία ρυτίδα ακριβώς κάτω απ’ το πηγούνι, δίνοντάς μας την εικόνα του διπλοσάγονου.

Το διπλοσάγονο παρουσιάζεται κυρίως σε όσους είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι, αλλά ανάλογα με το μέγεθος του χαλαρού δέρματος που έχει κάποιος και την ξεχωριστή οστέινη διαμόρφωσή του (τη μορφή που έχουν τα κόκαλά του), οποιοσδήποτε μπορεί να παρουσιάσει διπλοσάγονο.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Όλες οι ασκήσεις για την απομάκρυνση του διπλοσάγονου θα είναι πολύ πιο αποτελεσματικές αν τις συνδυάσετε με πιο υγιεινή, λιγότερο επεξεργασμένη διατροφή και αυξήσετε την φυσική άσκηση στην οποία επιδίδεστε καθημερινά.

Ασκήσεις Απομάκρυνσης του Διπλοσάγονου

Γνωρίζατε ότι, κάθε φορά που ανοίγετε το στόμα σας να μιλήσετε, ασκείτε στην πραγματικότητα τους μύες που θα σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε από αυτό το ενοχλητικό διπλοσάγονο; Μια από τις ευκολότερες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε είναι να ανοίξετε το στόμα σας όσο μπορείτε, και να κρατήσετε αυτή την πόζα για μερικά δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, κλείστε αργά το στόμα σας, συγκεντρώνοντας την προσπάθειά σας ώστε να τοποθετήσετε τα κάτω δόντια σας μπροστά από τα πάνω, σα να προσπαθείτε να δαγκώσετε κάτι με τα κάτω κυρίως δόντια σας. Κρατήστε αυτή την πόζα για μερικά δευτερόλεπτα, και στη συνέχεια αφήστε ελεύθερα τα δόντια σας. Επαναλάβετε αυτή την άσκηση τουλάχιστον δέκα φορές και θα δείτε διαφορά σε μερικές μόλις εβδομάδες.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Η προσθήκη αντίστασης σε αυτή την άσκηση θα σας βοηθήσει πραγματικά να τονώσετε και να αναμορφώσετε το πρόσωπό σας. Πάρτε ένα μπαλάκι του τένις και τοποθετήστε το κάτω από το πηγούνι σας. Καθώς ανοίγετε το στόμα σας στην παραπάνω άσκηση, το μπαλάκι του τένις θα αποτελέσει μια πρόσθετη αντίσταση, κάνοντάς σας να ασκηθείτε περισσότερο και να κάψετε περισσότερα κύτταρα λίπους κάτω από το πηγούνι σας.

Για την επόμενη άσκηση, σηκωθείτε και ρίξτε το κεφάλι σας ελαφρά προς τα πίσω ώστε το πρόσωπό σας να βλέπει προς το ταβάνι. Τώρα προσπαθήστε να ανασηκώσετε τα χείλη σας και να «φιλήσετε» το ταβάνι, σουφρώνοντας τα χείλη σας σφιχτά προς τα επάνω. Κρατήστε τα έτσι για μερικά δευτερόλεπτα και μετά αφήστε τα ελεύθερα. Επαναλάβετε αυτή την άσκηση πέντε φορές αρκετές φορές την ημέρα.

Η τελευταία άσκηση που θα μάθετε μπορεί να γίνει ενώ είστε είτε καθιστή/-ος είτε όρθια/-ος. Ανασηκώστε τη σπονδυλική σας στήλη ώστε να είναι ολόισια και, προτάσσοντας το πηγούνι σας, γυρίστε το κεφάλι σας ήρεμα από τον ένα ώμο προς τον άλλο. Βεβαιωθείτε ότι οι κινήσεις σας είναι αργές και ακριβείς – μην προσπαθήσετε να βιαστείτε ενώ κάνετε αυτή την άσκηση (αν κάνετε τα παραπάνω γρήγορα μπορεί να καταλήξετε με ένα τραυματισμό στο λαιμό). Επαναλάβετε από 3 έως 5 φορές κάθε μέρα και θα δείτε μεγάλη διαφορά στο διπλοσάγονό σας.

Rate this item
(3 votes)