Συνταγή: muffins μούρων χωρίς ζάχαρη

Rate this item
(0 votes)
Published in health;

     Υπάρχουν πολύ καλοί λόγοι να ξεφορτωθείτε τη ζάχαρη απ’ τη διατροφή σας. Και με πολλούς διατροφολόγους και ειδικούς υγείας να πλέκουν το εγκώμιο της διατροφής που δεν περιέχει ζάχαρη, έχω πειραματιστεί ήδη ψήνοντας γλυκών απολαύσεων χωρίς δυσάρεστα πράγματα.

 

Αυτά τα muffins χωρίς ζάχαρη χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για να προετοιμαστούν και μπορούν να μπουν στην κατάψυξη για ένα υγιεινό σνακ στο δρόμο. Ο χυλός δίνει περίπου 12 μάφιν.

 Συστατικά

  • ¾ ξυλιτόλη (ή άλλο υποκατάστατο ζάχαρης)
  • Μια χούφτα παγωμένα μούρα
  • ½ κούπα καρυδέλαιο
  • 1 αυγό, ελαφρά χτυπημένο
  • 1 κούπα γάλα
  • 2 κούπες αλεύρι ολικής άλεσης που φουσκώνει μόνο του (ή υποκατάστατο χωρίς γλουτένη)

Εκτέλεση

Προθερμάνετε τον φούρνο στους 190°C.

Ανακατέψτε την ξυλιτόλη και το αλεύρι σ’ ένα μεγάλο μπολ.

Προσθέστε τα μούρα κι ανακατέψτε.

Προσθέστε το γάλα, το αυγό και το λάδι.

Ανακατέψτε τα συστατικά μαζί με ένα μεταλλικό κουτάλι.

Αδειάστε τη ζύμη σε βουτυρωμένες φόρμες (ή θήκες) για μάφιν.

Βάλτε τις φόρμες στον φούρνο για 20 με 30 λεπτά.

Για να τσεκάρετε αν τα muffins είναι έτοιμα μπήξτε ένα σουβλάκι ή μαχαίρι στη μέση ενός μάφιν. Αν βγει καθαρό, βγάλτε τις φόρμες απ’ τον φούρνο κι αφήστε να κρυώσουν.

Απλώς, σερβίρετε τα muffins με μια κουταλιά βιολογικό βούτυρο. Κρατήστε το υπόλοιπο σε ένα αεροστεγές δοχείο ή τοποθετήστε τα στην κατάψυξη.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι
    Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι

    Αν έχετε διπλοσάγονο, το πιθανότερο είναι να θέλετε διακαώς να απαλλαγείτε από αυτό. Το πιο δύσκολο πράγμα σε ό, τι αφορά το διπλοσάγονο είναι ότι ακόμη κι οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να παρουσιάσουν τέτοιο.