Τι είναι το γάλα βρώμης;

Rate this item
(0 votes)
Published in health;

Πολλοί φυσιοπαθητικοί και διαιτολόγοι συνιστούν το γάλα βρώμης ως εναλλακτική λύση στο γαλακτοκομικό προϊόν λόγω της δυσανεξίας στη λακτόζη κάποιων ατόμων, των αυστηρά χορτοφάγων και άλλων που προτιμούν να αποφεύγουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Τι είναι το γάλα βρώμης και γιατί θεωρείται υγιεινή εναλλακτική λύση;

  Τι είναι το γάλα βρώμης;

     Όπως δηλώνει και το όνομα το γάλα βρώμης προέρχεται από βρώμη ολικής άλεσης. Λένε ότι έχει ευχάριστη, ελαφρώς γλυκιά γεύση και γαλακτώδη υφή. Στο εμπόριο διατίθεται σε πολλά καταστήματα υγιενής διατροφής ή μπορείτε να παρασκευάσετε εύκολα το δικό σας στο σπίτι. Συνηθισμένο προϊόν δημητριακών, η βρώμη είναι πολύ γνωστή για τη διατροφική της αξία και συχνά αντικαθιστά το κύριο συστατικό στο μούσλι και σε άλλα υγιεινά δημητριακά πρωινού.

     Ένα από τα πλεονεκτήματα της βρώμης απέναντι στα άλλα δημητριακά είναι ότι είναι το μόνο σιτηρό που περιέχει υψηλά ποσοστά πρωτεΐνης παρόμοια με αυτά που βρίσκονται στα όσπρια. Μελέτες έχουν δείξει ότι η πρωτεΐνη που περιέχει η βρώμη έχει παρόμοια ποιότητα με εκείνη των φασολιών σόγιας, που θεωρείται συχνά η καλύτερη πρωτεϊνική πηγή για τους χορτοφάγους. Επίσης, σύμφωνα με ορισμένες μελέτες κάποιες ποικιλίες βρώμης είναι ασφαλείς για κατανάλωση σε μια διατροφή χωρίς γλουτένη και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υποκατάστατο για το σιτάρι από άτομα με κοιλιοκάκη. Συνιστάται, ωστόσο, αυτό να γίνεται έπειτα από διαβούλευση με καταρτισμένο επαγγελματία υγείας ή αν το γάλα βρώμης ή γαλακτοκομικό προϊόν από βρώμη προσδιορίζεται ως «χωρίς γλουτένη».

     Εκτός από πρωτεΐνες το γάλα βρώμης λέγεται ότι περιέχει 10 απαραίτητα μέταλλα και 15 βιταμίνες. Ένα μόνο ποτήρι γάλακτος βρώμης μπορεί να περιέχει μέχρι και 35% της ΣΗΠ στις Ηνωμένες Πολιτείες (Συνιστώμενη Ημερήσια Πρόσληψη) ασβεστίου κάνοντάς το ένα ιδιαίτερα καλό υποκατάστατο για το γάλα. Ένα άλλο πλεονέκτημα του γάλακτος βρώμης είναι ότι είναι μια εναλλακτική λύση στο γάλα με χαμηλά λιπαρά περιέχοντας μόνο 2,5 γραμμάρια λιπαρών και 0 γραμμάρια κορεσμένων λιπαρών ανά μερίδα σε σύγκριση με το γάλα που περιέχει 8 γραμμάρια λιπαρών και 5 γραμμάρια κορεσμένων λιπαρών. Επίσης, δεν περιέχει χοληστερόλη, ενώ το πλήρες γάλα περιέχει 24mg χοληστερόλης ανά μερίδα.

 Πώς να κάνετε γάλα βρώμης

     Σαν να μην έφταναν τα άλλα οφέλη του το σπιτικό γάλα βρώμης είναι φτηνότερο από τα γαλακτομικό γάλα και τα άλλα γαλακτοκομικά υποκατάστατα, και πολύ εύκολο στην παρασκευή του. Οι συνταγές είναι πολλές, αλλά ουσιαστικά χρειάζεται να βράσετε μόνο 5 φλυτζάνια νερό, προσθέστε 1 φλυτζάνι βρώμη και σιγοβράστε μέχρι να ψηθεί. Στη συνέχεια, ρίξτε το μείγμα στο μπλέντερ και ανακατέψτε μέχρι να γίνει λείο. Μερικοί προτείνουν επίσης το στράγγισμα μετά από το μπλέντερ για να αφαιρεθούν οι σβώλοι. Οι αχρησιμοποίητες μερίδες μπορούν να φυλαχτούν στο ψυγείο.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι
    Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι

    Αν έχετε διπλοσάγονο, το πιθανότερο είναι να θέλετε διακαώς να απαλλαγείτε από αυτό. Το πιο δύσκολο πράγμα σε ό, τι αφορά το διπλοσάγονο είναι ότι ακόμη κι οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να παρουσιάσουν τέτοιο.