Ασκήσεις για να απομακρύνετε την κυτταρίτιδα !

Rate this item
(0 votes)

Πολλές γυναίκες σε ολόκληρο τον πλανήτη έχουν πολλή κυτταρίτιδα – οι περισσότερες στους μηρούς ή στα μπράτσα, γι’ αυτό πολλά ινστιτούτα αισθητικής προσφέρουν διάφορες θεραπείες σε διάφορες τιμές προσιτές σε όλες τις τάξεις.

 Αν θέλετε ν’ απολαμβάνετε την παραλία ελεύθερα φορώντας μικροσκοπικό μπικίνι χωρίς ν’ ανησυχείτε ότι οι άλλοι θα γελάνε μαζί σας, τότε είναι καιρός ν’ αντιμετωπίσετε το πρόβλημα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να ξεφορτωθείτε ή να μειώσετε την κυτταρίτιδα – αισθητικές επεμβάσεις, κρέμες, δίαιτες. Ας εστιάσουμε, όμως, σε ασκήσεις που καταπολεμούν την κυτταρίτιδα και πώς μπορείτε να τις ενσωματώσετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα δίνοντας έτσι τη δική σας μάχη με την κυτταρίτιδα.

Η άσκηση σε συνδυασμό με τις άλλες μεθόδους που μειώνουν την κυτταρίτιδα μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος καταπολέμησης του προβλήματος. Όχι ότι η άσκηση από μόνη της δεν μπορεί να καταπολεμήσει το περιττό λίπος, αλλά είναι καλύτερα να υπάρχει ένα πλήρες πρόγραμμα αντιμετώπισης παρά μια μεμονωμένη μέθοδος.

Κατόπιν αυτών, αυτό το άρθρο αφορά την άσκηση, οπότε ας προχωρήσουμε. Σχηματισμός μυών: μην ανησυχείτε – δεν έχει να κάνει με την εκγύμναση των κοιλιακών με σετ κοιλιακών ή με το φούσκωμα των δικεφάλων. Είναι γεγονός ότι για κάθε κιλό μυ που έχετε καίτε 50 θερμίδες καθημερινά.

Επομένως, τι νόημα έχει να σας πούμε να προσθέσετε μερικά κιλά μυών τώρα; Επιτρέψτε μου να ξανοτονίσω ότι δεν πρόκειται για τη δημιουργία τέλειων ανάγλυφων κοιλιακών. Πρόκειται μόνο για την προσθήκη λίγων κιλών κάνοντας ελαφρά βάρη στο γυμναστήριο ή στο σπίτι λίγες φορές την εβδομάδα για να ενεργοποιήσετε το μηχανισμό καψίματος θερμίδων που υπάρχει στο σώμα σας δουλεύοντας στο άριστο ή στο καλύτερο δυνατό.

Ασκήσεις για το καρδιαγγειακό σύστημα: αυτές οι ασκήσεις είναι ίσως πιο κατάλληλος τύπος άσκησης απ’ την προπόνηση με βάρη. Ασφαλώς, για ευνόητους λόγους. Ασκήσεις για την καρδιά μπορεί να είναι οτιδήποτε από τζόκινγκ μέχρι κολύμβηση, περπάτημα ή ποδηλασία.

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά όταν εγώ σκέφτομαι τη λέξη «άσκηση» μου έρχεται στο μυαλό το περπάτημα. Το περπάτημα είναι ένας φανταστικός τύπος άσκησης, όταν δεν πρόκεται μόνο για το βάδιμα κατά μήκος του δρόμου προς το ταχυδρομείο και πάλι πίσω. Είναι πολύ σημαντικό οι ασκήσεις που γυμνάζουν το καρδιαγγειακό σύστημα να είναι αρκετά έντονες για να γυμνάσουν πραγματικά την καρδιά. Η καρδιά σας θα πρέπει να χτυπά δυνατά διαφορετικά δεν θα έχετε τα καλύτερα δυνατά οφέλη.

Όποια απ’ αυτές τις ασκήσεις επιλέξετε ή αν προτιμήσετε ν’ ασκηθείτε με διαφορετικό τρόπο δεν χρειάζεται να στοχεύετε στις συγκεκριμένες περιοχές όπου η κυτταρίτιδα είναι πρόβλημα. Με ασκήσεις που γυμνάζουν όλο το σώμα καίτε πολλές θερμίδες. Καίγοντας πολλές θερμίδες σημαίνει ότι το περιττό λίπος μειώνεται άσχετα απ’ το που είναι συσσωρευμένο.

Μην εστιάσετε σε μια συγκεκριμένη ομάδα μυών – αυτό απλά είναι λάθος. Κατόπιν αυτών είναι ώρα να κάνουμε ασκήσεις για την κυτταρίτιδα!

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ανταύγειες στα Μαλλιά
    Ανταύγειες στα Μαλλιά

     Θεωρείτε ότι οι ανταύγειες στα μαλλιά είναι παιχνιδάκι; Ξανασκεφτείτε το. Κυκλοφορούν πολλές διαφορετικές ιδέες και τάσεις για ανταύγειες στα μαλλιά αυτές τις μέρες, στις οποίες πολλές γυναίκες παίρνουν μέρος, ακόμη κι αν σε κάποιες περιπτώσεις ίσως δεν θα έπρεπε.