Πώς να αποκτήσετε σφιχτούς γλουτούς

Rate this item
(0 votes)

Δεν είναι ποτέ υπερβολικά νωρίς να αρχίσετε να γυμνάζεστε και να αποκτήσετε φανταστικό σώμα για το καλοκαίρι! Αν θέλετε να τονώσετε τα οπίσθιά σας και δεν είστε σίγουρες πώς, οι παρακάτω συμβουλές θα σας χαρίσουν πιο σφιχτούς γλουτούς μέσα σε 2 εβδομάδες με ένα μήνα (και για όσο μεγαλύτερο διάστημα τις ακολουθείτε, τόσο πιο πολύ θα βελτιώσετε το σώμα σας!).

  Το Μυστικό για Τόνωση

 Το μυστικό για να τονώσετε τους γλουτούς σας δεν είναι να κόψετε τους υδατάνθρακες, ούτε να γυμνάζεστε μανιωδώς. Είναι να ασκείστε και να προσέχετε τη διατροφή σας, και να βελτιώσετε και τα δύο μαζί ταυτόχρονα ώστε να ενισχύουν το ένα το άλλο. Δεν είναι κανένα μεγάλο μυστικό, αλλά να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας καθημερινά ότι πρέπει να έχετε επαρκή θερμιδική πρόσληψη για να τονώσετε το σώμα σας, όσο κι αν δελεάζεστε να κόψετε όσες περισσότερες θερμίδες μπορείτε. Να θυμάστε ότι πρέπει να προσλαμβάνετε 1500 θερμίδες ή και παραπάνω αν γυμνάζεστε τη συγκεκριμένη μέρα.

 Η Διατροφή

 Απαγορεύονται οι δίαιτες-αστραπή. Το κλειδί για να τονώσετε τους γλουτούς σας είναι να κόψετε τα τρόφιμα που είναι υπερβολικά πλούσια σε λιπαρά και σάκχαρα, και είναι πολύ επεξεργασμένα. Πολλές τροφές που θεωρούμε υγιεινές δεν είναι στην πραγματικότητα πολύ καλές για την υγεία μας. Για παράδειγμα, αυτά τα κράκερ ολικής άλεσης που μόλις αγοράσατε είναι πιθανότατα πολύ λιπαρά και γεμάτα με MSG (γλουταμινικό οξύ) - όχι ακριβώς η τροφή που πρέπει να φάτε όταν θέλετε να χάσετε βάρος.

Να τρώτε φυσικές και μη επεξεργασμένες τροφές. Αυτό σημαίνει να περιορίσετε τα υπερβολικά επεξεργασμένα τρόφιμα, τα προ-μαγειρεμένα φαγητά που έχουν απομείνει στον καταψύκτη σας, και οτιδήποτε δε βρήκατε στους εξωτερικούς διαδρόμους του παντοπωλείου. Όταν τρώτε, προσπαθείτε να τρώτε προϊόντα ολικής άλεσης, φρέσκα λαχανικά, φρέσκα φρούτα, ψάρι και καθαρό από λίπη κρέας (όπως κοτόπουλο). Να πίνετε αρκετό νερό ώστε να παραμένετε ενυδατωμένες και να αισθάνεστε χορτάτες, και να αποφεύγετε όλα τα αλμυρά σνακ, τις λιχουδιές, και τα ροφήματα εκτός από το νερό που έχουν κρυφές θερμίδες.

 Η Άσκηση

 Το να γυμνάζεστε 3 με 4 φορές την εβδομάδα είναι ιδανικό καθώς θα προσφέρει στο σώμα σας την απαραίτητη άσκηση και ξεκούραση που χρειάζεται για να επανορθώσει τη φθορά που έχει υποστεί και να συνεχίσει να κτίζει μύες. Πάντα να ξεκινάτε προθερμαίνοντας το σώμα σας με διατάσεις και τζόκινγκ ή περπάτημα για 5 λεπτά. Αφού ζεσταθείτε, είναι η ώρα ν’ αρχίσετε τα βαθιά καθίσματα. Κρατήστε την πλάτη σας ίσια και τα πόδια σας σε απόσταση ίση με την έκταση των ώμων. Τώρα λυγίστε τα γόνατα φροντίζοντας να κρατήσετε την πλάτη ίσια. Μείνετε σε αυτή τη στάση για λίγα δευτερόλεπτα, και στη συνέχεια σηκωθείτε με ελεγχόμενη ταχύτητα. Κάντε δέκα επαναλήψεις, τις οποίες θα αυξάνετε σταδιακά ώσπου να φτάσουν τις τριάντα.

 Στη συνέχεια, προσπαθήστε να κάνετε 15 άρσεις προς τα μπροστά με το δεξί σας πόδι και 15 άρσεις προς τα μπροστά με το αριστερό σας πόδι. Θα πρέπει να βάλετε τα δυνατά σας γι’ αυτό, καθώς οι άρσεις απαιτούν πολλή ενέργεια και δουλειά των μυών.

Πολύ καλή ιδέα επίσης είναι να προσθέσετε λίγη αεροβική άσκηση στο πρόγραμμα γυμναστικής σας για να τονώσετε τους γλουτούς σας. Τρέξιμο, ποδηλασία, κάποιο σπορ- οτιδήποτε ανεβάζει τον καρδιακό παλμό, σφίγγει τους γλουτούς σας και σας βοηθά να χάσετε βάρος.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ανταύγειες στα Μαλλιά
    Ανταύγειες στα Μαλλιά

     Θεωρείτε ότι οι ανταύγειες στα μαλλιά είναι παιχνιδάκι; Ξανασκεφτείτε το. Κυκλοφορούν πολλές διαφορετικές ιδέες και τάσεις για ανταύγειες στα μαλλιά αυτές τις μέρες, στις οποίες πολλές γυναίκες παίρνουν μέρος, ακόμη κι αν σε κάποιες περιπτώσεις ίσως δεν θα έπρεπε.