Απλές τεχνικές σύσφιξης για την χαλάρωση του προσώπου!

Rate this item
(0 votes)

Είτε επειδή χάσατε πρόσφατα βάρος είτε επειδή μεγαλώνετε σε ηλικία υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχετε χαλαρωμένο δέρμα που φαίνεται ότι δεν μπορείτε ν’απαλλαγείτε απ’αυτό παρά τις προσπάθειες που κάνετε γι’αυτό. Το πλαδαρό δέρμα μπορεί να εμφανιστεί σε πολλές περιοχές του σώματός μας, παρόλ’αυτά η πιο ανησυχητική περιοχή είναι γύρω απ’το πρόσωπο κι απ’το πηγούνι.

Πριν αρχίσετε να ψάχνετε δραστικά μέτρα, όπως μια πιθανή αισθητική χειρουργική επέμβαση για ν’απαλλαχτείτε απ’το πλαδαρό δέρμα, δοκιμάστε όλες τις φυσικές συνταγές για να συσφίξετε το δέρμα σας όσο είναι εφικτό. Ανάλογα με την πλαδαρότητά του θα πρέπει να δοκιμάσετε διαφορετικές τακτικές, αλλά σίγουρα μια απ’αυτές που ακολουθούν θα είναι αποτελεσματική.

Λίγη πλαδαρότητα

Αν μόλις αρχίσατε τη διαδικασία απώλειας βάρους και πρέπει να χάσετε 10-20 κιλά ή αν μόλις μπήκατε στη δεκαετία των 40 και 50 ετών, μπορεί να έχετε προσέξει ότι το δέρμα σας αρχίζει να χαλαρώνει και να κρεμά. Μια γρήγορη κι εύκολη λύση για να σφίξει είναι το κρύο νερό. Μπορεί να χρειαστεί να το κάνετε πολλές φορές κατά τη διάρκεια της μέρας, αλλά είναι αποτελεσματικός τρόπος για να σφίξει οποιοδήποτε τύπο δέρματος αρχίζει να χαλαρώνει.

Ένας άλλος τρόπος για να εμποδίσετε την πλαδαρότητα του δέρματος στο πρόσωπο είναι να κάνετε μερικές πολύ βασικές κι αποτελεσματικές ασκήσεις για το πρόσωπο. Ένας απ’τους καλύτερους είναι να ρουφήξετε όσο περισσότερο μπορείτε τα μάγουλά σας. Κρατήστε για μερικά δευτερόλεπτα κι αφήστε αργά. Επαναλάβετε τουλάχιστον 5 φορές τη μέρα για καλύτερα αποτελέσματα.

Μέτρια χαλαρωμένο δέρμα

Αν αρχίσατε να παρατηρείτε ότι το δέρμα σας κρεμάει λίγο περισσότερο απ’το συνηθισμένο, τότε ίσως είναι καιρός ν’αρχίσετε ν’αυξάνετε την ένταση των ασκήσεων για το πρόσωπο. Μια απ’τις πιο αποτελεσματικές για τις γυναίκες είναι να χαμογελούν πλατιά, ανοίγοντας το στόμα όσο πιο πολύ γίνεται και σηκώνοντας το κεφάλι ψηλά.

Ενώ κάνετε αυτή την άσκηση τοποθετήστε το κάτω χείλος σας στο πάνω και κρατήστε το για 5 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε τη διαδικασία τουλάχιστον 5 φορές προκειμένου να δείτε κάποιο αποτέλεσμα (και καλό είναι να κάνετε αυτή την άσκηση όταν είστε μόνη!).

Το μασάζ στο πρόσωπο είναι, επίσης, ένας υπέροχος τρόπος να δοκιμάσετε για να σφίξετε το δέρμα σας. Θα ενδυναμώσει το δέρμα και τους μύες του προσώπου δίνοντάς σας δροσερότερη και πιο δραστήρια εμφάνιση, και θα συσφίξει τις περιοχές που το έχουν ανάγκη.

Τέλος, πριν αποφασίσετε να επιλέξετε οποιοδήποτε είδος χειρουργικής επέμβασης, καλό είναι να δοκιμάσετε μερικές κρέμες προσώπου και λοσιόν που βοηθούν στη σύσφιξη του προσώπου. Μπορεί να χρειαστεί να δοκιμάσετε διαφορετικές κρέμες για να βρείτε την κατάλληλη για το πρόσωπό σας (ζητήστε δωρεάν δείγματα πριν καταλήξετε σε κάποια ιδιαίτερη κρέμα προσώπου), αλλά μόλις βρείτε την κατάλληλη για εσάς, η διαφορά θα είναι αισθητή.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι
    Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι

    Αν έχετε διπλοσάγονο, το πιθανότερο είναι να θέλετε διακαώς να απαλλαγείτε από αυτό. Το πιο δύσκολο πράγμα σε ό, τι αφορά το διπλοσάγονο είναι ότι ακόμη κι οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να παρουσιάσουν τέτοιο.